Thursday, December 13, 2012

selamat hari lahir :)

Assalamualaikum . . .

=]

erm . erm . erm . testing mic . test ! test ! test ! one ! two ! three !

Allah selamatkan kamu ,
Allah selamatkan kamu ,
Allah selamatkan UMMU NABIHAH NORDIN
Allah selamatkan kamu . . .
 
 
 
wahh ! ummu ! ko dah tue jugak akhirnye . berbulan-bulan aku tunggu untuk wish yang ko dah tue . akhirnye bebaloi jugak kan penantian aku . . haha . memandangkan ko dah tue wahai nabihah , there are some rules that you MUST follow . . hahha . *mcm pe je kan . .
 
 
=] ko x boleh nangis2 banyak2 dah tahun dpn . *sekali sekale x pe lah
=] ko , aku , batch kite sume kene struggle dah , x boleh bnyk main mcm thun ni .
=] ko x boleh tensyen2 . sbb nnti x leh fokus kat blajar *bkn aku ke yg selalu tensyen . huhu
 
 
sori lah ye , aku x de hadiah la nak bg kat ko . . kalau ko nak hadiah ko mintak kat aku 10 thun akn dtg ye . insyaallah aku boleh bagi . haha , aku x reti la bagi ayat bunge2 kat ko smpai ko terharu boleh leleh sume , haha . tapi ni ikhlas aku wish . hehe . .
 
 
klahh .
 
adios !
wassalam .
 
 
ni lahh die b'day girl nye . .
^_^


No comments: